آخرین اخبار
کد مطلب: 125120
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري:
توقيف محموله ۴ ميلياردي کالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/05/05 12:44:32
نمایش : 1518
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري از کشف محموله تيغ خود تراش يک بار مصرف (ژيلت) قاچاق به ارزش 4 ميليارد ريال در محور ياسوج به لردگان، خبر داد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، سردار غلامعباس غلامزاده  فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در گفت و گو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: به دنبال کسب خبري مبني بر حمل کالاي قاچاق از محورهاي مواصلاتي لردگان به سمت استان هاي مرکزي کشور، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مآموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.


وي افزود: ماموران پس از انجام کار اطلاعاتي دقيق با هماهنگي مقام قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در محور ياسوج به لردگان يک دستگاه کاميون کشنده حامل بار را متوقف کردند.

غلامزاده در بازرسي از اين خودرو مقادير زيادي تيغ خود تراش يکبار مصرف (ژيلت) خارجي به ارزش 4 ميليارد ريال کشف و دو نفر نيز دستگير شدند.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضائي تصريح کرد: نيروي انتظامي استان پيرو تاکيدات مقام معظم رهبري و براي حمايت از اقتصاد مقاومتي و توليد داخلي برخورد قاطع و قانوني با قاچاقچيان کالا را همواره در دستور کار دارد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس